Brandweer lange tijd bezig met brandmelding
Geplaatst op 27 juni 2026, om 23:30 uurBAARLE-NASSAU – De brandweer van Baarle-Nassau, Tilburg en Chaam is zaterdagavond uitgerukt voor een brand aan de Reuth in Baarle-Nassau.
Volgens de eerste melding zou sprake zijn van een bosbrand. Een omstander meldt echter dat het vuur woedde in een schuur achter een woning. De brandweer schaalde op en kwam met meerdere voertuigen ter plaatse om de brand te bestrijden.
De brandweerlieden hadden het vuur snel onder controle, maar zijn nog geruime tijd bezig geweest met nabluswerkzaamheden. Over de oorzaak van de brand en eventuele schade is nog niets bekend.
U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.112brabant.nl
Foto’s: Persbureau Heitink
