Auto belandt in sloot, inzittenden met schrik vrij

Geplaatst op 22 juni 2026, om 09:12 uur

DOEVEREN – Een auto is maandagochtend rond 07.50 uur achteruit in een sloot beland aan de Dorpsstraat in Doeveren.

In het voertuig zaten twee mannen. Omdat zij aanvankelijk niet uit de auto konden komen, werd de brandweer gealarmeerd. Nog voordat de hulpdiensten arriveerden, wisten de inzittenden echter zelf uit het voertuig te komen, waarna de brandweer de inzet kon afbreken.

De politie handelde het incident af en schakelde een bergingsbedrijf in. De auto werd uit de sloot gehaald en bleek nauwelijks schade te hebben opgelopen. Niemand raakte gewond en de inzittenden konden hun weg vervolgen.

U kunt ons voortaan ook volgens via Whatsapp! https://whatsapp.112brabant.nl

Foto’s: Erik Haverhals / Persbureau Heitink